manonschreuder.reismee.nl

Restaureren in Frankrijk

Heb er zin an!

Nu het weer een beetje mee begint te werken en de zon weer lekker schijnt krijg ik er steeds meer zin in; van de zomer twee weken naar Frankrijk om in een schattig middeleeuws dorp te gaan restaureren. Ik heb een tijdje geleden geboekt en er komt steeds meer informatie binnen druppelen. Nu ik weet hoe het programma eruit ziet, krijg ik helemaal zin. Restauratie op zich heeft mij nooit in het bijzonder aangesproken en ik heb ook enigzins twee linkerhanden. Maar het mooie van deze reis is dat je skills ontwikkelt, internationale mensen ontmoet en van een heerlijke opgeving kan genieten! Het is natuurlijk ook wel een beetje aan mijn studie gelinkt en dit soort vrijwilligerswerk zal ook goed op mijn cv staan. Nu nog de reis uitzoeken en boeken en dan maar wachten....

Reacties

Reacties

freek

he manon,
ik wil me ook graag aanmelden voor het deze reis naar frankrijk. Maar ik wil eerst meer informatie erover van mensen die deze reis al een keer hebben gemaakt. Aan jou verhaal te lezen heb jij al met die mensen gesproken. Zou je mij er ook meer over kunnen vertellen? Welke periode ga jij naar frankrijk? gr freek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active